לפני שבוחרים בעל מקצוע לביצוע העבודה - מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר על מנת להבין את סדר הגודל של המחיר הראלי
חשוב לחלק את התשלום עם בעל המקצוע לחלקים לפי קצב ההתקדמות - ככה תשמרו על האינטרס המשותף שהעבודה תתבצע.
התקשרו כבר היום ובידקו האם גם אתם יכולים לחלץ הון כנגד הנכס שברשותכם
הידעת: אם הנך בעל נכס ומעל גיל 60 תוכל לחלץ הון עצמי כנגד הנכס שלך ללא החזר חודשי בכלל!
אין לך הון עצמי? התקשר וגלה כיצד גם אתה יכול כבר היום להתחיל להשקיע בנדל"ן
לפני ביצוע עסקה - חייבים להתייעץ עם שמאי מקרקעין.
לא רוצים לקחת משכנתא? הצטרפו אלינו להשקעה באחד הפרויקטים שלנו!

הקשר בין שאפתנות ומכירות – ולעשות כסף

איש עסקים טיפס על גבי המדרגות הולך לעיר, קונספט שאיפות ועסקים הצלחה.

רוברט קיוסאקי (מולטימליונר ומחבר רב המכר “אבא עשיר – אבא עני”) כותב בספריו כי הדבר החשוב ביותר על מנת להפוך לעשיר הוא אוריינות (השכלה) פיננסית.

רוברט סיים את שירותו הצבאי כטייס ועמד בפני צומת דרכים – האם להמשיך ולעבוד כטייס או שמא עליו לשנות כיוון.

מצד אחד – עבודה כטייס היא עבודה טובה ובעלת הכנסה בטוחה.

מצד שני – הדבר הבטוח הוא כי גובה תלוש המשכורת שלו יהיה בידיו של המעסיק אשר יקבע את משכורתו. רוברט בחר שלא להמשיך לעבוד כטייס והלך לעבוד כאיש מכירות בחברה המשווקת מכונות צילום מתוך רצון להכיר את עולם המכירות ולהתמקצע בו. הרצון הזה הגיע אליו מתוך ההבנה שעל מנת להרוויח כסף, ראשית עליו ללמוד כיצד מוכרים.

לימים הפך לאדם עשיר מאוד והכל בזכות השכלה פיננסית. הצעד הראשון שלו היה לעזוב את העבודה ה”בטוחה” ולעבוד במקצוע עם פוטנציאל הכנסה ללא גבול. בהסתכלות רחבה על עשירי העולם ניתן לראות כי המאפיין המשותף לכולם – אנשי מכירות בבסיסם.

ניתן לראות לדוגמא את ביל גייטס וחברת מייקרוסופט. כיום ביל גייטס נחשב לאדם העשיר בעולם וחברתו חברת מייקרוסופט נחשבת לחברת התוכנה הרווחית בעולם. בתחילת דרכו מכר גייטס לחברת IBM מערכת הפעלה שאפילו לא היתה ברשותו. המהלך הזה הביא אותו להיות אחד מהאנשים החזקים בעולם.

בעולם של היום, על אף ואולי אפילו בזכות המשבר כסף נמצא בכל פינה – צריך רק לדעת להרים אותו מהרצפה.

העולם של היום עם ריבוי האנשים וריבוי המוצרים – מלא באפשרויות. מספיק מוצר מוצלח שנמכר טוב והדרך לעושר קצרה. העניין הוא שלייצר מוצר מוצלח זה לא כל כך פשוט. מעבר לזה, גם כשהמוצר מוצלח, הוא עדיין צריך להימכר. הקושי העיקרי של כל עסק הוא במכירות, מכירות זה העורק הראשי המספק הכנסות וחיים לעסק, ללא מכירות העסק מת. לכן, הראשונים לגייס והאחרונים לפטר הם אנשי המכירות.

אין תקרה לשכר של איש מכירות

אנשי מכירות מתוגמלים על פי ההצלחות שלהם. כאשר איש מכירות מרוויח, סימן שהעסק מרוויח. היום יותר ויותר בעלי עסקים מתמרצים ומתגמלים את אנשי המכירות בעמלות גבוהות מתוך הבנה כי ככל שאיש המכירות ירגיש טוב יותר, התפוקה שלו תעלה, איש המכירות ירוויח יותר ובצורה ישירה העסק ירוויח יותר. נוסף על כך, המעמד של אנשי המכירות בכל חברה הוא הגבוה ביותר. יותר ויותר חברות מקדמות את אנשי המכירות שלהם לתפקידי ניהול בכירים והתפקיד מהווה מקפצה משמעותית בדרגות הניהול של כל חברה. אם בעבר הדרך למנכ”לות עברה דרך תפקיד סמנכ”ל הכספים הרי שהיום סמנכ”ל המכירות הוא הראשון בתור. לא בכדי, אנשי המכירות מעורבים בכל הצד העסקי של החברה ורוכשים כלים בעולם העסקים שיזניקו את העסק קדימה.

על פי נתוני הלמ”ס לשנת 2019 מספר המשרות הפנויות לאנשי מכירות עמד על כ 22,000 ויחס היצע-ביקוש נמוך מ1. כלומר – יש צורך באנשי מכירות ואין מספיק אנשי מכירות למלא את החסר. ניתן להסיק כי תמיד תהיה עבודה בתחום המכירות והסיכוי כי איש מכירות ימצא את עצמו ללא עבודה נמוך ביותר.

שמירה על הכנסה גבוה בזמן הקורונה

בזמן שכלל המחלקות במרבית החברות שוחררו הביתה לחל”ת, אנשי המכירות המשיכו את העבודה על מנת להמשיך ולספק חמצן וחיים לעסקים. נשאלת השאלה: מה צריך להיות על מנת להפוך לאיש מכירות מצליח? האם מדובר בתכונה מולדת או שמה מדובר בידע שניתן לרכוש?

אין ספק כי ישנם אנשים אשר ניחנו בכישרון טבעי ליצור חיבור עם אנשים ולהשפיע. יחד עם זאת כל המנטורים הגדולים בעולם המכירות בארץ ובכלל בעולם עומדים על כך שהדבר ניתן ללימוד. ברחבי הרשת ניתן למצוא אלפי דוגמאות של אנשי מכירות ובעלי עסקים שעל ידי לימוד ואימון הגדילו את מחזורי המכירה שלהם ובהתאם הכפילו ושילשו את הרווחים שלהם.

אם אתם שאפתניים, בעלי מוטיבציה ורצון להצליח, לא מוכנים לתת לאנשים אחרים לקבוע לכם את גובה המשכורת ורוצים לעלות שלב באיכות החיים –

אין ספק כי מקצוע המכירות הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

בהצלחה!

צבי דה האס

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אוהבים לקרוא על תחום מכירות? השאירו פרטים והירשמו לקבלת עדכונים

עוד בתחום המכירות:

פגישת יעוץ עם שלומי ליבוביץ' - מאסטר במכירות

אתם כמעט שם... מלאו פרטים ותועברו אל השאלון ב YOU TEST
50%

חשוב למלא את כל הפרטים במדוייק על מנת לקבל את התוצאות

Call Now Button