לפני שבוחרים בעל מקצוע לביצוע העבודה - מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר על מנת להבין את סדר הגודל של המחיר הראלי
חשוב לחלק את התשלום עם בעל המקצוע לחלקים לפי קצב ההתקדמות - ככה תשמרו על האינטרס המשותף שהעבודה תתבצע.
התקשרו כבר היום ובידקו האם גם אתם יכולים לחלץ הון כנגד הנכס שברשותכם
הידעת: אם הנך בעל נכס ומעל גיל 60 תוכל לחלץ הון עצמי כנגד הנכס שלך ללא החזר חודשי בכלל!
אין לך הון עצמי? התקשר וגלה כיצד גם אתה יכול כבר היום להתחיל להשקיע בנדל"ן
לפני ביצוע עסקה - חייבים להתייעץ עם שמאי מקרקעין.
לא רוצים לקחת משכנתא? הצטרפו אלינו להשקעה באחד הפרויקטים שלנו!

קורס מכירות לחיילים משוחררים

ג'נטריפיקציה היא שינוי של שכונות עקב השקעה ופיתוח מוגברים.

חייל משוחרר? מזל טוב! בוא תהיה איש מכירות!

בעצם כרגע זהו השלב הראשון בחייך בו יש לך אוטונומיה מלאה לעצמך. עד היום מסלול החיים היה מוכתב מראש וברור לחלוטין. בית ספר – תיכון – צבא. עכשיו סיימת עם המחויבויות הצפויות לך מהחברה והגיע הזמן לצעוד במסלול משלך.

בעברי עבדתי כיועץ לימודים. הגיעו אלי הרבה חיילים משוחררים ולקראת שחרור: מחפשים יעוץ כיצד כדאי להם להתקדם ומה הצעד הבא שצריך לעשות.

אם הייתי נדרש לחלק בצורה גסה בין המשתחררים הייתי מחלק אותם ל2. המטיילים והעושים.

האג’נדה של המטיילים תמיד הייתה ברורה לי. אחרי שנים של שירות ומתן ערך לאחרים, את/ה מרגיש/ה שהגיע הזמן להשקיע בעצמך. טיול, חופשה או כל דבר אחר שחשקת בו ופינטזת עליו במהלך השירות.

לעומת זאת, העושים היה לי קשה להבין (עד שראיתי לאן הם הגיעו).
הם השתחררו וסופסוף יש להם זמן לעצמם אבל הם פשוט לא מחפשים שקט.
הם מבחינתם מרגישים שסופסוף הם יכולים להתקדם ולפתח את עצמם בלי להיות חייבים לבזבז מזמנם עבור אחרים.

כאמור בהתחלה הייתי מופתע, למה לכם לסיים מסגרת לוחצת כמו הצבא ומייד להתחיל בעבודה הקשה של פיתוח עצמי? בהמשך כשהתחלתי לראות לאן הגיעו החבר’ה שפעלו נדהמתי מהתוצאות: צעירים בשנות ה20 המוקדמות לחייהם יצרו שיתופי פעולה עסקיים ובנו לעצמם כלים שיניבו להם לאורך כל החיים. כביכול – מפתיע! איך זה ש”ילדים” מצליחים כלכך בעולם העסקים?

שאלתי לא מעט אנשים מה לדעתם הסיבה שהצעירים האלה מצליחים כלכך בעסקים?
מרבית התשובות שקיבלתי היו “העולם שייך לצעירים” “ההתקדמות הטכנולוגית מביאה איתה הזדמנויות שרק הדור הצעיר מבין”. לא סיפק אותי. תשובה קצת יותר מספקת קיבלתי מאחד המנטורים שלנו (חיקי) והיא התחברה לי עם ראיית המציאות שלי:

“הצעירים מתחילים בעולם העסקים כשאין להם אף מחוייבות על הכתפיים והם יכולים לתת לעצמם את הזמן להתנסות וליפול מבלי שהדבר ישפיע ישירות על האהובים שלהם”.

אני אישית התחלתי לעשות עסקים רק בגיל 26 כשכבר הייתי נשוי עם 3 ילדים.
לא היתה לי שניה לנשום ולא היה לי מרווח סיכון שיכולתי לקחת. מה שעשיתי אסור היה לו להיכשל ולכן הלכתי בצעדי נמלה, לא לקחתי סיכונים גדולים ותמיד המשכתי במקביל לדאוג לתזרים מזומנים כשכיר על מנת שיהיה מה לאכול בבית. שנים עמוסות וקשות.
אם היו לוקחים ממני את הפקטור של המשפחה ומורידים לי את האחריות הכבדה הזו מהכתפיים ייתכן מאוד שהייתי הולך על דברים שחששתי לעשות.
אולי הייתי נופל בגדול, אבל ללא ספק היתה לי הזדמנות לפרוח מהר ובענק.

איך התחלתי כאיש מכירות

כאמור, לא התחלתי מיד לאחר השירות. לקח לי זמן להבין מי אני ומה אני רוצה לעשות כשאגדל [את תודתי אני חייב לרוברט קיוסאקי (אבא עשיר אבא עני) על ספריו הנפלאים שפתחו לי את הראש]. עמדתי בפני קבלת ההחלטה אולי מהחשובות שקיבלתי בחיי ופשוט לא ידעתי איך להתחיל? מצד אחד אני מבלה שעות רבות בעבודה (פרמדיק בניידות ט.נ. במד”א) ובזמן הנותר לי אני עם המשפחה, ומצד שני אני חייב להחיל לייצר הכנסות נוספות.

הבנתי שבכל מקרה לא משנה מה אעשה בחיי על מנת שהדבר ייצר לי הכנסה אני אצטרך למכור אותו. בין אם זה למכור את עצמי, למכור את המוצר שלי או שירות שאני נותן. למכור.
אין ברירה – מי שרוצה להרוויח כסף צריך למכור ערך לאדם שמשלם בכסף תמורתו. לכן החלטתי – הצעד הראשון שלי לעולם העסקים יהיה דרך קורס מכירות. המטרה הייתה קודם לדעת למכור ואח”כ למצוא מה למכור.

בדיעבד הכלים שקיבלתי בקורס היו כלכך חזקים שהחלטתי לעזוב לחלוטין את מד”א ולהתמקצע במכירות.

למה לעסוק במכירות?

היתרון שבמקצוע המכירות הוא העובדה שכאיש מכירות אתה מייצר לעצמך את המשכורות. תמכור יותר – תרוויח יותר. ייתרון נוסף הוא העובדה שאתה לא תלוי בזמן. סופסוף זמן לא שווה כסף. היו לי ימים שהגעתי לעבודה מכרתי ל2 לקוחות בשעתיים שלוש הראשונות וחתכתי הביתה. “אני את היומית שלי כבר עשיתי”.

מקצוע המכירות הוא מקצוע שחשוב לכל עסק. בכל תחום דרושים אנשי מכירות מקצוענים. זה מקצוע שלעולם לא תחסר בו עבודה. כל אדם שנותן שירות, צריך שתהיה לו היכולות למכור את עצמו ובמידה והוא לא יודע למכור עליו להתחבר עם אדם שימכור אותו.

היתרון של קורס מכירות הוא שהחומר הנלמד רלוונטי לכל שלב בחיים ולכל נדבך. לאו דווקא למפגש מכירה במסגרת העבודה. בין אם זה תקשורת בין אישית עם קרובי משפחה, חברים או סתם אנשים שיש לכם צורך או רצון להשפיע עליהם, עמידה מול קהל, ניהול משא ומתן, ראיון עבודה ואפילו בחינוך הילדים. מכירה נוגעת בכל דבר שאנו עושים מול אנשים אחרים ואפילו מול עצמנו.

קורס מכירות לחיילים

“הדבר הכי חשוב שלמדתי בחיים היה הקורס מכירות” את המשפט הזה אמר לי חבר של גיסי כששמע במה אני עוסק. תבינו, מדובר באדם עם תואר שני במחשבים, מחזיק במשרת ניהול בכירה בחברת הייטק על כל המשתמע מכך.שביקשתי שיפרט יותר הוא ענה: עם כל מה שלמדתי, לא הייתי מגיע למקום שאני אם לא הייתי יודע לדבר עם אנשים ולמשוך אותך לכיוון שלי. הכלים שהקורס הקנה לי עזרו לי בכל שלב בחיים.

הוא צודק. גם אני חוויתי את זה. המיומנות הכי חשובה אצל אדם זו היכולת לשכנע. חיים ומוות ביד הלשון נאמר לא סתם. אדם שלאחר השירות הצבאי מחפש את עצמו, תמיד אמליץ לו – לא משנה מה הכיוון שאליו הוא נמשך – הוא חייב לאמן את היכולת הבין אישית שלו.

היתרונות של לצאת לחיים ולהתחיל עם קורס מכירות הן רבות:

  • ראשית, אתה רוכש לעצמך מקצוע מבוקש בלי תקרת שכר. להרוויח משכורות של 5 ספרות מייד לאחר השירות לא רואים בהרבה תחומים.
  • שנית, הידע ישמש אותך בכל שלב בחיים בין אם תחליט/י ללכת ללימודים אקדמאיים שם המיומנות תלווה אותך מול המרצים באוניברסיטה וחבריך לספסל הלימודים.
  • או אם תחליט/י ללכת דווקא לכיוון היזמי ולפתוח עסק או להתערבב בעולם העסקים – או אז היכולת בכלל תיקח אותך למקומות גבוהים ומניבים.
  • איזה צעד שלא יעשה – קורס מכירות הוא רלוונטי ומשפיע.

 

לסיום רק אומר: אם אתה אדם שמכוון גבוה, מבין את הפוטנציאל שיש ביכולת למכור, לא מפחד ללכת נגד הזרם ומאמין בכל הכוח שמגיע לך עושר ואושר – קורס מכירות זה בדיוק מה שיקח אותך לשלב הבא שלך.

בהצלחה!

צבי דה האס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אוהבים לקרוא על תחום מכירות? השאירו פרטים והירשמו לקבלת עדכונים

עוד בתחום המכירות:

פגישת יעוץ עם שלומי ליבוביץ' - מאסטר במכירות

אתם כמעט שם... מלאו פרטים ותועברו אל השאלון ב YOU TEST
50%

חשוב למלא את כל הפרטים במדוייק על מנת לקבל את התוצאות

Call Now Button