לפני שבוחרים בעל מקצוע לביצוע העבודה - מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר על מנת להבין את סדר הגודל של המחיר הראלי
חשוב לחלק את התשלום עם בעל המקצוע לחלקים לפי קצב ההתקדמות - ככה תשמרו על האינטרס המשותף שהעבודה תתבצע.
התקשרו כבר היום ובידקו האם גם אתם יכולים לחלץ הון כנגד הנכס שברשותכם
הידעת: אם הנך בעל נכס ומעל גיל 60 תוכל לחלץ הון עצמי כנגד הנכס שלך ללא החזר חודשי בכלל!
אין לך הון עצמי? התקשר וגלה כיצד גם אתה יכול כבר היום להתחיל להשקיע בנדל"ן
לפני ביצוע עסקה - חייבים להתייעץ עם שמאי מקרקעין.
לא רוצים לקחת משכנתא? הצטרפו אלינו להשקעה באחד הפרויקטים שלנו!

ראיון עם חיקי – טאורוס טכנולוגיות

ניתוח שוק הנדל"ן כולל לימוד מגמות כדי לקבל החלטות השקעה מושכלות.

הפעם חיקי אני רוצה לשאול אותך על אחד התפקידים מהעבר הלא רחוק שמילא חלק נכבד בעשיה שלך. אני מדבר כמובן על ”טאורוס טכנולוגיות”.

תוכל רק לפרט בקצרה על החברה למי שלא מכיר?

מדובר בחברת אינטרנט שמוכרת לכל העולם, המשווקת שירותים ומוצרי און ליין באמצעות מוקדי מכירות טלפונים המדברים שפות זרות למדינות שונות ברחבי העולם. אחד המוצרים המוכרים של החברה הוא שירות הרשמה למי שרוצה להצטרף להגרלה של הממשל האמריקאי לקבלת גרין קארד.

באיזה תפקיד החזקת בחברה?

התחלתי ב2008 בתפקיד של מנהל המוקד ואחרי שנתיים התמניתי לתפקיד של סמנכ”ל המכירות. נשארתי בתפקיד עד לשנת 2013.

אז בעצם נכנסת לחברה בעיצומו של משבר הסאב פריים! מה היה מצב החברה כשנכנסת לתפקיד?

כאשר נכנסתי לתפקיד אכן היה זה ממש בזמן התרחבות המשבר למשבר עולמי. אומנם ישראל יחסית לא סבלה ממנו ברמת האזרח אך בשאר העולם המצב הכלכלי היה בהחלט ירוד. דבר קריטי ביותר לחברה שמוכרת בינלאומי. המחזור החודשי עמד על 120 אלף יורו מוקד יחסית קטן ללא יומרות, אני זוכר כשהראו לי את המוקד התפלאתי מה זה השקט הזה? המטרה בכניסתי הייתה כמובן להגדיל כמה שאפשר את הכנסות החברה.

וואו. נשמע מאתגר ביותר. קח אותי רגע לסוף כי אני סקרן, לכמה הצלחת להעלות את המחזור החודשי ובכמה זמן?

הצטרפתי בדצמבר 2008, כאשר המחזור החודשי עמד על כ 120 אלף אירו באוקטובר 2010 מחזור המכירות החודשי עמד על 800 אלף יורו.

עליה של יותר מ700%! דבר איתי תכלס – איך עשית את זה?

עליה שכזו דורשת מספר תהליכים ממספר זוויות, אשתף אותך בחלק.
נתחיל בכך שזיהיתי בעיות במבנה הארגוני, בשיטות הניהול ובשיטת התגמול.
במבנה הארגוני ובשיטת הניהול זיהיתי 2 בעיות:
צוותים ללא התמחות וצוותים שעובדים במפוצל עם שני ראשים שעובדים מפוצל (לא נפגשו).
טיפלתי בשני הנושאים.
ייצרתי צוותים ייעודיים. למשל צוות שדיבר בשפה הרוסית ותקשר רק עם מדינות ברה”מ לשעבר. עוד דוגמה צוות Upgrade צוות שדיבר רק עם לקוחות קיימים במטרה להעמיק את ההכנסה מהלקוח וכו’.
כמו כן ייצרתי שדרת ניהול חזקה, הדרכתי אותם אימנתי אותם וחנכתי אותם ללא הפסקה מה שייצרתי בעצם זו בסיס ניהולי שאפשר לי להגדיל את המוקד משמעותי

אני רוצה להבין, לא רצת לגייס נציגים בכדי להגדיל את המחזור?

טעות של מתחילים ושל חסרי ניסיון, לגייס נציגים מבלי שיהיה מי שיחנוך ינהל יאמן וילווה אין טעם, הנציגים לא ישרדו לאורך זמן ובטח שלא ייצרו אותה תפוקה עם מנהלי צוותי חזקים, לכן בתחילת דרכי שמתי דגש מיוחד על בנייה חדשה של המבנה הארגוני והכלת הפזאל האנושי עם מנהלים שאוכל להכשירם ולרוץ איתם לאורך זמן ולתוצאות גבוהות

עשית עוד משהו בניהול הצוותים?

כן, אחת הבעיות המשמעותיות היו שהצוות לא עבד ביחד ובגלל שלא הייתה אחידות בהגעה הוא גם לא ישב ביחד, כך קרה שהפרטים בתוך הצוות לא ממש נוהלו.

גרמתי ככל הניתן שכל הצוות יגיע לאותה המשמרת, שישבו ביחד ושיהיה ראש צוות אחד מקצועי שהצוות באחריותו המלאה וכמובן והכי . מאחר שמדובר בחברה בינלאומית והשעות היו לא שגרתיות האתגר של לגרום לכל הצוות לעבוד ביחד היה לא פשוט ולכן הייתה גמישות רבה בשעות העבודה, ועדיין מעל 70% מהצוות עבד ביחד.

לגבי שיטת התגמול, אחד הדברים הבולטים שהיה כשהגעתי, נציגי המכירות לא ידעו בכל רגע נתון כמה בונוס הם מקבלים וכמה יצא להם בתלוש בסוף החודש. בכל ארגון שהגעתי השתדלתי לייצר מערכת תגמול מתמרצת מאוד מצד אחד ופשוטה ומובנת מצד שני, כך היה גם פה.
כשאנשי מכירות יודעים לתרגם את ההצלחות שלהם לכסף, זה מניע ומתמרץ אותם.

שינוי שכזה בטח מצריך גמישות מחשבתית מצד העובדים. תמיד קשה לעובד להסתגל למציאות חדשה בחברה. איך רתמת אליך את העובדים?

פה כבר מדובר בגישה האישית שלי כמנהל וכאדם. חשוב לי שכל אחד במערכת ירגיש מוערך וירצה להתאמץ למען עצמו ולמען הכלל. לרתום אליך את העובדים דורש הרבה וקצרה היריעה מלהכיל. אספר לך קוריוז קטן שתקבל דוגמה לדרך בה ניתן לרתום עובדים למטרה משותפת –
ממש בהתחלת עבודתי בחברה, ייצרתי תחרות עם יעד שהיה די מאתגר לתפיסתי באותה נקודת זמן. היעד היה גם פרטני וגם לכלל המוקד. הפרס היה סופ”ש מפנק באילת.

קרוב ל50% מהמוקד זכה, ביום חמישי שבועיים אחרי סיום המבצע חיכה לזוכים אוטובוס מתחת למשרדים. הנציגים שזכו, צוותו למשמרת בוקר וכשסיימו ירדו לאוטובוס וירדנו לאילת לסופ”ש מפנק.

שאר הנציגים הסתכלו די בקנאה על האוטובוס מה שנתן להם דרייב מטורף לקראת המבצעים הבאים.

אני לא יכול להתעלם מהעובדה שהצטרפת לחברה בינלאומית בזמן המשבר הכלכלי העולמי ועדיין הגדלת בצורה יוצאת דופן את מחזור המכירות של החברה. אתה יודע, עכשיו עם הקורונה והמשבר הכלכלי שמגיע איתה, יש לך איזה טיפ מנצח לתת לכלל הלקוחות שלנו?

שאלה מצוינת, אני תמיד אומר שהדרך להצלחה ולנצחון בנויה מכמה שבילים, אין דרך אחת לנצח אין רק אפשרות אחת להצליח, זו אולי סיסמה יחד עם זאת, תחשוב רגע, אם זו תפיסתי אזי זה מחייב אותי לחדד את מחשבתי ולנסות למצוא עוד דרכים לייצר עבודה והכנסה, המושג להמציא עצמי מחדש מתחבר בדיוק לזה, אני יכול לשבת בבית ולדבר על המצב ועל חוסר השליטה והכל נכון רק זה מונע ממני לזוז קדימה, אני חייב לשנות דיסקט ובמקום לחשוב על רוע המצב עליי להבין את המצב להכיל אותו ולהבין מה אני יכול לעשות היום בכדי לשנות את מצבי, מהם התנאים החדשים שנוצרו ומה אני יכול לעשות בסביבה העסקית החדשה שנוצרה. לצורך העניין חולקו קלפים חדשים, מאתגרים, אלו הקלפים ועכשיו איך מנצחים איתם

אין דרך אחת לנצח אין רק אפשרות אחת להצליח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אוהבים לקרוא על תחום העסקים, השאירו פרטים והירשמו לקבלת עדכונים

על אילו נושאים אני כותב כאן?

אתם כמעט שם... מלאו פרטים ותועברו אל השאלון ב YOU TEST
50%

חשוב למלא את כל הפרטים במדוייק על מנת לקבל את התוצאות

Call Now Button