לפני שבוחרים בעל מקצוע לביצוע העבודה - מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר על מנת להבין את סדר הגודל של המחיר הראלי
חשוב לחלק את התשלום עם בעל המקצוע לחלקים לפי קצב ההתקדמות - ככה תשמרו על האינטרס המשותף שהעבודה תתבצע.
התקשרו כבר היום ובידקו האם גם אתם יכולים לחלץ הון כנגד הנכס שברשותכם
הידעת: אם הנך בעל נכס ומעל גיל 60 תוכל לחלץ הון עצמי כנגד הנכס שלך ללא החזר חודשי בכלל!
אין לך הון עצמי? התקשר וגלה כיצד גם אתה יכול כבר היום להתחיל להשקיע בנדל"ן
לפני ביצוע עסקה - חייבים להתייעץ עם שמאי מקרקעין.
לא רוצים לקחת משכנתא? הצטרפו אלינו להשקעה באחד הפרויקטים שלנו!

איזה קורסי נדל״ן יש וכמה הם עולים

סיבות לעשות קורס נדל״ן

הסיבות מדוע כדאי לעשות קורס בנדל”ן הן רבות ומגוונות. במאמר קצר זה נענה על שאלות שאנו פוגשים הרבה בשטח, מתוך מטרה לתת ידע ובטחון לכאלו המתעניינים בקורס נדל”ן.

במאמר זה נענה על השאלות – מה הוא בכלל קורס בנדל”ן ומה מטרתו? מדוע כדאי לעשות אותו? מה לומדים בו? מה המחיר שלו? ומה היתרונות בלעשות קורס בנדל”ן?

קצת היסטוריה

נדל”ן מאז ומעולם נחשב להשקעה טובה, כבר בעולם העתיק בני האדם הבינו את הערך שבנדל”ן ופיתחו את התחום. אימפריות הוערכו ע”פ גודל השטח עליו הן ישבו. מבנים, ערים בנויות וקרקעות לחקלאות אלה מה שקבעו את עוצמת האימפריה.

אבל לא צריך ללכת בגדול, מספיק ללכת בקטן ברמת הפרט.
כבר בתנ”ך מסופר על השקעת נדל”ן הלוא היא הקניה של אברהם אבינו את מערת המכפלה ” וַיִּשְׁמַע אַבְרָהָם אֶל־עֶפְרוֹן וַיִּשְׁקֹל אַבְרָהָם לְעֶפְרֹן אֶת־הַכֶּסֶף אֲשֶׁר דִּבֶּר בְּאָזְנֵי בְנֵי־חֵת אַרְבַּע מֵאוֹת שֶׁקֶל כֶּסֶף עֹבֵר לַסֹּחֵר׃ (יז) וַיָּקָם שְׂדֵה עֶפְרוֹן אֲשֶׁר בַּמַּכְפֵּלָה אֲשֶׁר לִפְנֵי מַמְרֵא הַשָּׂדֶה וְהַמְּעָרָה אֲשֶׁר־בּוֹ וְכָל־הָעֵץ אֲשֶׁר בַּשָּׂדֶה אֲשֶׁר בְּכָל־גְּבֻלוֹ סָבִיב׃”
השקעת נדל”ן טובה מלפני אלפי שנים ואנו נהנים ממנה עד היום.

נושאים קשורים:

אז מה הוא קורס נדל”ן?

קורס בנדל”ן הוא קורס מקיף אשר מלמד את כל מה שרלוונטי על מנת לפעול בעולם הנדל”ן בצורה נכונה.

מטרתו לתת את הכלים לכל מי שמעוניין לפעול נכון ובצורה טובה, בין אם המטרה היא לבצע עסקה עבור עצמך או בין אם המטרה היא לרכוש ידע איתן, איתו ניתן יהיה לתת ערך ולעזור למשקיעים אחרים לבצע עסקה משתלמת וכדאית (בתשלום כמובן).

הסיבות מדוע כדאי לעבור קורס בנדל”ן הן רבות וכללות בין היתר את העובדה שהרבה פעמים לצערנו אנשים נופלים בפח, בין אם בכוונת זדון של אדם אחר או לא. הרבה פעמים אנשים נגשים לבצע השקעה בסכום משמעותי ואינם יודעים להעריך כיאות את הסיכונים. אותם אלו אשר נגשים להשקעה בנדל”ן ללא הכלים המתאימים, עלולים למצוא את עצמם עם הפסדים עצומים וכאבים בלב.

הכלים שהקורס מקנה ישמשו את מי שלמד בכל תחום הקשור לפעילות בנדל”ן. החל משכירות פשוטה, דרך קניית בית פרטי, נכס להשקעה, ואפילו בניין.

הקורס מוכוון מתוך הסתכלות כלכלית והבנה כי נדל”ן יכול לשמש כמדפסת כסף בעלת עליית ערך שרק עולה עם השנים. לכן, הקורס כולו מלווה בעצות כלכליות וטיפים בענייני כספים ופיננסים.

דבר נוסף מאוד קריטי וחשוב שלומדים בקורס ומקבלים מתחושת החיבור עם שאר המשתתפים, זו ההתגברות על המחסום הראשון שחוסם כמעט את כולם, הלוא הוא המחסום הפסיכולוגי. ישנו מחסום פסיכולוגי גדול מאוד בכל הקשור לנדל”ן בקרב האוכלוסייה. מרבית האנשים חוששים לעשות צעדים מעבר לקניית או השכרת בית למגורים. בקורס לומדים כיצד לפרוץ את המחסום ע”י העשייה ומקבלים תמיכה וחיזוק משאר המשתתפים אשר גם הם פועלים ועושים מהלכים בעולם הנדל”ן.

החומר העיוני בקורס הוא מגוון וכולל בתוכו כל מה שחשוב לדעת על מנת להגיע לעסקת נדל”ן עם מינימום סיכון ומקסימום רווח.

נלמדים נושאים בכלל ההיבטים הדרושים לביצוע עסקאות וביניהם:

  • כיצד להשיג ולקרוא תוכניות פיתוח
  • תוכניות בניין עיר ושאר מפות עתידיות״ כמובן שלא לומדים רק לקרוא אותן, לומדים בנוסף איזה מסקנות יש להסיק על פיהן.
  • לומדים מהו נסח טאבו וכיצד משיגים אותו ואיך קוראים בו,
  • לומדים ומתרגלים בניה של דוח 0 וכיצד להעריך באמת את מחיר העסקה.
  • לומדים כיצד לבצע חקר שוק בצורה נכונה,
  • כיצד להעריך את סביבת הנכס
  • וכמובן להעריך את פוטנציאל המכירה העתידי של הנכס.
  • לומדים על אנשי המקצוע האחרים בתחום: אדריכלים, סוכני נדל”ן (מתווכים), שמאי מקרקעין, יועצי משכנתאות וקבלנים. לומדים להכיר את עבודתם וכיצד ניתן להשתמש בהם בחכמה על מנת למקסם את העסקה. לומדים כיצד יש לאתר אנשי מקצוע אמינים וכיצד יוצרים עימם מערכת יחסים מניבה לכלל הצדדים.
  • לומדים על סוגי העסקאות שיש בנדל”ן: לטווח קצר וגם לטווח ארוך, עסקאות אקזיט, עסקאות נדל”ן מניב, מסחרי ושאר סוגי עסקאות, הכל על מנת שתדעו מה סוג העסקה הנכון עבורכם. כל סוג עסקה מלווה בלימוד פרקטי כיצד ניתן לגשת ולהוציא את העסקה אל הפועל.
  • לומדים אסטרטגיות לא קונבנציונליות בנדל”ן על מנת לייצר הכנסה ללא צורך בהשקעה כספית אישית.
  • כמו כן, לומדים את כל הידע הדרוש על ההיבט הפיננסי והמימוני של העסקה.
  • כיצד להעריך מחיר השקעה בפועל, מאיפה ניתן להביא מימון, איך לגשת למשקיעים,
  • איך לגשת לבנק וכיצד לבצע משא ומתן מולו,
  • כיצד אפשר לבצע עסקה ללא הון עצמי.

לומדים את נושא המשכנתאות למימון העסקה:

  • מהן סוגי המשכנתאות וכיצד לבחור את המשכנתא הנכונה עבור העסקה שלכם.
  • איך להשיג משכנתא משתלמת
  • ואיך ניתן לנצל משכנתא ישנה על מנת לקנות דירה נוספת.

בקורס עוברים על החוקים הרלוונטיים בכל הקשור ליזמות בנדל”ן, לומדים את כל עולם המיסוי בנדל”ן וכיצד אפשר לצמצם במקסימום את תשלום המיסים על העסקה.

בנוסף, ניתן דגש לצד המסוכן של העסקה. לומדים מה הם הסיכונים שבעסקת נדל”ן, איך מאתרים אותם, איך מקטינים אותם ואיך דואגים לצמצום מקסימלי של צד הסיכון. כמו כן, לומדים מתי כדאי מראש לוותר על עסקה ומתי שווה להילחם ולנסות בכל הכוח להוציאה אל הפועל.

דבר נוסף וחשוב מאוד אותו לומדים ומתרגלים בקורס נדל”ן: בחינה של עסקת הנדל”ן בשטח.

כלומר, בקורס יש ארבעה מפגשי שטח. במפגשים אלו אנו לוקחים את משתתפי הקורס לבחינת עסקאות נדל”ן מהרגליים, יוצאים לשטח ולומדים כיצד היזם מעריך את העסקה רק מהתבוננות על הנכס ושיטוט בסביבתו. לומדים על מה יש לשים דגש בעת בחינת נכס להשקעה וכיצד לעשות נכון. בדרך כלל מוצעות למשתתפים אופציות ההשקעה אשר נותחו במהלך הסיור.

היתרונות שבביצוע קורס נדל”ן הם רבים: ידע פיננסי, הכרת עולם הנדל”ן, חיזוק מנטלי מחברי הקורס והמנטורים, הצעות לשיתופי פעולה והכי חשוב – ההבנה כי כל פעולה שתבצעו בעולם הנדל”ן לאחר הקורס, אתם תדעו כי זאת הפעולה הנכונה לעשות. ידע הוא כוח ובנדל”ן הוא שווה כסף.
הרבה כסף.

למי קורס נדל”ן מתאים?

לאלה שבאו לעשות! אין זה משנה אם מדובר בעסקה הראשונה, השנייה, הרביעית או העשירית שלכם. אם המטרה היא ביצוע עסקת נדל”ן מבטיחה לאחר חקר שוק מקצועי ומציאת מקום בעל פוטנציאל השבחה גבוה, מקומכם איתנו!

את קורס הנדל”ן ניתן לעשות במספר מתכונות לימוד מתוך מטרה להתאים לכל סטודנט את הדרך הנכונה בשבילו.

הדרך המקוונת מתחלקת לשתיים:

לימוד קורס במסלול הדיגיטאלי:

במסלול הדיגיטאלי תקבלו את כלל החומרים בספריית ווידאו מקוונת. הגישה תהיה אליה ללא הגבלה והקורס ילווה אתכם לכל החיים. בצורה זו ניתן לעצור במהלך השיעור ולחזור לאותה נקודה ממנה הופסקה הלמידה. במהלך הקורס תקבלו דרכי התקשרות ע”מ שתוכלו לקבל מענה לשאולות העולות במהלך הלמידה.

בנוסף לכך תקבלו שתי ספרים מבית היוצר של שי שור בהם הוא מספר על הדרך שלו בעולם הנדל”ן וכיצד כל אחד יכול לעשות זאת. הקורס מתאים לכאלה שאין להם את היכולת לפנות זמן קבוע בשעה בה מועבר הקורס בשידור חי . נוסף על כך, הקורס יכול להוות פתרון עבור אלו המעוניינים ללמוד בקצב שלהם. בין אם מדובר בקצב מהיר ו”להריץ” את הקורס ובין אם דווקא בקצב איטי והתקדמות הדרגתית שלב אחר שלב. מחיר הקורס עומד היום על 4,900 ₪

לימוד קורס מקוון בשידור חי:

הקורס המקוון בשידור חי הוא באותה המתכונת של הקורס הפרונטלי.
ההבדל הוא כמובן עניין הגישה מהבית. אין צורך להגיע לכיתה פרונטלית, הכל מתבצע דרך המחשב. ההרצאות עוברות בצורה חיה וניתן לתקשר עם המרצה ולשאול שאלות תוך כדי.

נוסף על הקורס מקבלים ארבעה מפגשי שטח. הקורס מתאים לכאלה שאינם יכולים להגיע לכיתה הפרונטלית אבל עדיין מאוד חשובה להם אווירת הביחד והקורס.

כמו כן, לאלו שתקשורת עם המרצה בזמן אמת במהלך ההרצאה היא קריטית עבורם. מחיר הקורס עומד היום על 5,500 ₪.

קורס נדל”ן פרונטלי:

קורס פרונטלי הינו קורס הדגל. המשתתפים יושבים בכיתה, חווים בעוצמה את תחושת העשייה המשותפת ויוצרים קשר אישי עם המנטורים המרצים. על אף שהחומרים בכלל הקורסים זהים, הקורס הכיתתי עשיר מעט יותר וזאת בגלל הדינאמיקה שהוא מייצר ביחד עם תוכן שמגיע גם מהקהל.

היכולת להתחבר ולהשיג שיתופי פעולה עולה עשרות מונים ומניסיוננו, בקורסים הכיתתיים יש יותר שיתופי פעולה בין סטודנטים בעסקאות נדל”ן.

נוסף על הקורס מקבלים ארבעה מפגשי שטח. הקורס מתאים לאלו שמעוניינים באווירת הביחד. אוהבים ללמוד בצורה פרונטלית ומעדיפים שאדם ידבר איתם פנים אל פנים ולא מתוך מסך.

מחיר הקורס עומד היום על 6,675 ₪.

למעבר לחנות לחצו כאן.


מתלבטים ולא בטוחים איזה קורס נכון עבורכם? לחצו כאן והשאירו פרטים. אחד מהיועצים שלנו יחזור אליכם וביחד תמצאו את המתכונת הנכונה עבורכם!

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אוהבים לקרוא על תחום הנדלן, השאירו פרטים והירשמו לקבלת עדכונים

עוד נושאים בתחום הנדל״ן:

אתם כמעט שם... מלאו פרטים ותועברו אל השאלון ב YOU TEST
50%

חשוב למלא את כל הפרטים במדוייק על מנת לקבל את התוצאות

Call Now Button