לפני שבוחרים בעל מקצוע לביצוע העבודה - מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר על מנת להבין את סדר הגודל של המחיר הראלי
חשוב לחלק את התשלום עם בעל המקצוע לחלקים לפי קצב ההתקדמות - ככה תשמרו על האינטרס המשותף שהעבודה תתבצע.
התקשרו כבר היום ובידקו האם גם אתם יכולים לחלץ הון כנגד הנכס שברשותכם
הידעת: אם הנך בעל נכס ומעל גיל 60 תוכל לחלץ הון עצמי כנגד הנכס שלך ללא החזר חודשי בכלל!
אין לך הון עצמי? התקשר וגלה כיצד גם אתה יכול כבר היום להתחיל להשקיע בנדל"ן
לפני ביצוע עסקה - חייבים להתייעץ עם שמאי מקרקעין.
לא רוצים לקחת משכנתא? הצטרפו אלינו להשקעה באחד הפרויקטים שלנו!

לעשות כסף ממכירות

מיסי רכוש נגבים על בעלי נדל"ן על ידי הרשויות המקומיות.

אם תבחנו לעומק מיהם בעלי ההון החדשים שמצליחים להתעשר במהירות, תגלו שרבים מהם התחילו כשכירים שעבדו בתור אנשי מכירות בחברות ועסקים. האם זו האמביציה? ההיכרות העמוקה עם המספרים? הקשרים שמצליחים לרקום בזמן העבודה או ההבנה שאיש מכירות טוב יכול להצליח גם לבד…? בקיצור – האם שווה לחשב מסלול מחדש ולהפוך למכונת מכירות?

האם אפשר לעשות הרבה כסף ממכירות?

אם תעשו סיבוב בין חברות יזמות הנדל”ן הצעירות יותר שקמו בישראל בשנים האחרונות, תגלו לא מעט בעלי חברות שהיו בגלגולם הקודם אנשי מכירות בחברת נדל”ן אחרת. היכולת להכיר את המערכת מבפנים ולהבין ש”גם אתה יכול לעשות את הכסף הגדול” מגיעה מהניסיון כאיש מכירות שיודע לסגור עסקאות. בסוף מרבית החברות מוכרות את אותה הסחורה ומערך המכירות הוא זה ש”מאכיל” את העסק וקובע עד כמה עשיר יהיה בעל החברה. אנשי מכירות רבים גילו עם הזמן שגם הם יכולים להיות בעל עסק או להיות האיש שמרוויח הכי הרבה בחברה כשכיר – בסוף זה לא כזה משנה..

האם כדי להיות איש מכירות?

רבים מאיתנו מעוניינים להגיע לפסגה כלכלית בזמן קצר. כשאנחנו חושבים “מה נרצה לעשות כשנהיה גדולים” אף אחד לא אומר לנו “לכו ותהיו אנשי מכירות”. השאלה הנשאלת היא האם שווה להתאמץ ולשפר את מיומנויות המכירה שלי עד לכדי הפיכתן למקצוע? התשובה היא כנראה שכן – בין אם תהפכו את היכולת למקצוע ובין אם תשפרו את המיומנויות הבסיסיות שלכם, כנראה ששווה לכם להשקיע בעצמכם. המסלול הוא מאוד ברור:

שפרו יכולותיכם — > התחילו להרוויח משכורות עתק  —- > בחרו את הפסגה הבאה שלכם.

דמיינו שאתם מתחילים לעבוד במחלקת מכירות של חברת נדל”ן או מכללה גדולה בישראל. אם דאגתם להכין שיעורי בית ולמקסם את יכולות המכירה הבסיסיות שלכם תוכלו להגיע למשכורות של 15, 20 ו-30 אלף ש”ח כבר בחודשים הראשונים שלכם בעבודה. נשמע כמו חלום? תבדקו אותנו. אחרי שמתחילים להרוויח סכומים כאלה וצוברים קצת ניסיון, תוכלו לבחור מהי הפסגה הבאה שתרצו לכבוש: הקמת חברה משלכם, קידום משמעותי, ניהול צוות או מעבר למחלקה אחרת בחברה שבה אתם עובדים. בכל מקרה – כנראה שהצלחתם להוכיח שאתם שווים הרבה מאוד כסף ומשם הדרך להצלחה היא קצרצרה.

האם ניתן לשם את “יכולת המכירה”?

התשובה היא חד משמעית כן. מרבית הקורסים שאנשים בוחרים ללמוד מבוססים בד”כ על צבירת ידע – קורס פוטושופ, קורס נדל”ן וכו’.. אבל ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לעשות היא זאת שגם תשפיע על כל רובד בחייכם – שיפור המיומנויות האישיות שלכם. צבי דה האס, המנהל המקצועי של קורס המכירות במכללת מגמות, מסביר “אני רואה מול העיניים שלי תלמידים שכבר משמשים כאנשי מכירות בחברות ומצליחים להכפיל את המשכורת שלהם אחרי 4 שיעורים בתוך הקורס. אנשים לא קולטים עד כמה ניתן לשפר את מיומנויות המכירה ואת ההשפעה הישירה על רווחתם הכלכלית כל כך בקלות. אני הדוגמה החיה לכך שאפשר להתחיל מכלום ובתוך 3 שנים לנהוג על ג’יפ יוקרתי ולגור בדירת חלומות. אני רואה אנשים שבוחרים ללמוד אצלנו, גם בגיל 50, ונדהם מההשפעה שהקורס מייצר על הקריירה שלהם. שבוחרים ללמוד אצלנו, גם בגיל 50, ונדהם מההשפעה שהקורס מייצר על הקריירה שלהם.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אוהבים לקרוא על תחום מכירות? השאירו פרטים והירשמו לקבלת עדכונים

עוד בתחום המכירות:

פגישת יעוץ עם שלומי ליבוביץ' - מאסטר במכירות

אתם כמעט שם... מלאו פרטים ותועברו אל השאלון ב YOU TEST
50%

חשוב למלא את כל הפרטים במדוייק על מנת לקבל את התוצאות

Call Now Button