לפני שבוחרים בעל מקצוע לביצוע העבודה - מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר על מנת להבין את סדר הגודל של המחיר הראלי
חשוב לחלק את התשלום עם בעל המקצוע לחלקים לפי קצב ההתקדמות - ככה תשמרו על האינטרס המשותף שהעבודה תתבצע.
התקשרו כבר היום ובידקו האם גם אתם יכולים לחלץ הון כנגד הנכס שברשותכם
הידעת: אם הנך בעל נכס ומעל גיל 60 תוכל לחלץ הון עצמי כנגד הנכס שלך ללא החזר חודשי בכלל!
אין לך הון עצמי? התקשר וגלה כיצד גם אתה יכול כבר היום להתחיל להשקיע בנדל"ן
לפני ביצוע עסקה - חייבים להתייעץ עם שמאי מקרקעין.
לא רוצים לקחת משכנתא? הצטרפו אלינו להשקעה באחד הפרויקטים שלנו!

קורס השקעות נדל”ן

עמודות נכסים אבא עשיר

מאז ההוצאה לאור של הספר “אבא עשיר אבא עני” עברו כבר 24 שנה ועדיין שום דבר לא השתנה. מרבית בני האדם עובדים קשה כדי לייצר כסף וחולמים על היום בו יוכלו לפרוש בכבוד וסוף סוף ללכת לעשות את שחפצה נפשם מבלי להיות מחויבים ללכת לייצר כסף.
גם הצורה בה כסף עובד לא השתנתה, למעשה, היא לא השתנתה מהיום בו החלו להשתמש בכסף כבעל ערך לצורך סחר חליפין.

רוברט קיוסאקי (מחבר הספר אבא עשיר אבא עני) מלמד אותנו בספרו, איך לצאת ממה שהוא קרא לו בזמנו: “מרוץ העכברים”.

מרוץ העכברים הכוונה היא למצב בו עובדים קשה בשביל להרוויח כסף וכל הכסף מתבזבז או נשמר, אך לא מבצע את הפעולה החשובה ביותר שהוא יכול לעשות – להכניס לנו עוד כסף מבלי שנצטרך לעבוד עבורו.

חדשות לבקרים ניתן לשמוע על עשירים שאיבדו את כל רכושם והתגלגלו לרחוב. לרוב, מדובר בכאלה שהשיגו את הונם בצורה מהירה ולא מתוך העמקת הידע בעולם הפיננסים והבנת כסף. אך ישנם גם כאלו שעבדו קשה והקימו עסק משגשג בתהליך ארוך ומייגע, אלו בוודאי נחשפו לעולם הפיננסים ועדיין הפסידו את רכושם. המשותף לכל אלו היא נקודה פשוטה אך חשובה – הם לא השקיעו את הונם כראוי.
מה הכוונה השקיעו את הונם כראוי? פשוט מאוד – הם לא ייצרו עם הכסף נכסים.

בין נכסים להתחייבויות

אחזקות נכסים מול חובות במקרקעין.
אחזקות נכסים מול חובות במקרקעין.

עולם החשבונאות הוא עולם מורכב ומעניין, המומחים הגדולים בעולם הזה הם רואי החשבון. עולם החשבונאות מחלק את רכושו של אדם או עסק ל2:

1. נכסים
2. התחייבויות

בהסבר פשוט ניתן להבין זאת כך:
התחייבויות – דבר המחייב את בעליו להוציא כספים.
נכסים – מכניסים לבעליהם מעצם היותם הבעלים.

הצורה הכי פשוטה להסביר נכסים מול התחייבויות זה להסתכל על אחת ההוצאות הנפוצות שיש למרבית משקי הבית – רכב.
כאשר משפחה רוכשת רכב ישנם מספר הוצאות גדולות המגיעות עם הרכישה: הקניה עצמה, ביטוחים, דלק, אחזקה ותיקונים. נוסף על כך ערך הרכב יורד מחודש לחודש. מדובר בהתחייבות.
אם נכניס למשוואה כי הרכב משמש לצורכי עבודה ובזכות הרכב יש בכלל הכנסות (משלוחים או מונית למשל) – מדובר בנכס.

בצורה זו ניתן להסתכל גם על נדל”ן:

כאשר קונים בית למגורים ולוקחים משכנתא – יש תשלום כל חודש על ההלוואה. משפחה שתיקח משכנתא בעצם רכשה התחייבות. אומנם, ערכו של הבית עולה וכאשר יסיימו את המשכנתא הבית יוגדר כנכס, אך ברגע נתון זה עליהם לשלם כל חודש הוצאת משכנתא ואם לא יצליחו לעוד בתשלום הם ימצאו את עצמם בבעיה. (חשוב לשים לב כי אין פה המלצה לא לקחת משכנתא לבית למגורים – יש מצבים בהם זה בהחלט מומלץ! כל מקרה לגופו.)

מצד שני – משפחה שרכשה נכס להשקעה אפילו אם באמצעות משכנתא, הם מכניסים דיירים ודואגים כי השכירות תהיה גבוהה מתשלומי ההחזר – הרי שיש לנו פה נכס. נוסף לזה, לרוב ערך הנכס עולה ובכך הגדלנו את ערך הכסף. לבסוף המשכנתא תסתיים והנכס יהפוך “טהור” להכנסות נטו.

כאשר אדם בעל הון או אפילו ללא הון, משקיע כספים בנכסים – הכספים האלו יחזרו אליו וכמובן שבריבית. לעומתו, אדם שמשאיר כספים בבנק או “מזומן מתחת לבלטה”, בסוף מפסיד מפני שערך הכסף יורד והוא לא נוצל על מנת להכניס כספים נוספים.

נושאים קשורים:

 

ערוצי השקעה

אחזקות נכסים מול חובות במקרקעין.
אחזקות נכסים מול חובות במקרקעין.

ישנו מגוון רחב של ערוצים להשקעות. המשותף לכולן היא משוואת סיכון=תשואה.

כלומר, ככל שהסיכון גבוה יותר – כך התשואה הצפויה עתידה להיות גבוהה יותר ולהיפך.

צריך לזכור כי המילה “סיכון” היא לא סתם מילה. בהשקעות ישנו סיכון לאבד את הכסף, לא לצאת מורווחים ואף לצאת מופסדים. (מנגד יש שיגידו כי לא למנף את הכסף זה גם סיכון, מפני שערכו יורד באופן קבוע ואף יכולה להגיע הוצאה לא צפויה שתגרום לכך שהכסף ייעלם.)

דוגמה מוחשית כדי להבין את עניין הסיכון:
כאשר רוכשים דירה על הנייר המחיר נמוך משמעותית מלקנות דירה בנויה – זה קורה בגלל הסיכון. כאשר קונים דירה על הנייר יש סיכון שהדירה לא תבנה בסופו של דבר, לעומת דירה בנויה שכאמור קיימת כבר.

ערוצי ההשקעה הנפוצים:

השקעה במניות
השקעה בנכס דיגיטאלי
השקעה בנדל”ן
השקעה במיזמים
השקעה במטבעות

השקעה במניות:

ניתן להשקיע במניות בצורה עצמאית או באמצעות מסלולים בקופות בבתי השקעה, במילים אחרות – בצורה פאסיבית או בצורה אקטיבית.

פאסיבית – רכישה של תעודות סל או קרנות מחקות
אקטיבית – בחירה במניות ואגרות בצורה עצמאית.

בבתי ההשקעה משקיעים עבורכם את הכספים, לפי בחירת המסלול שלכם. גם כאן ישנם מסלולים בסיכון גבוהה עם צפי תשואה גבוה יותר, אך שוב – זה צפי, ויתכן שיפסידו את הכסף.
ניתן לראות את נתוני הצלחת בתי ההשקעה וכמה תשואה שנתית ממוצעת הן הצליחו לייצר. לכן, חשוב לבצע חקר שוק טוב ומקיף לפני שמפקידים כספים בגופים אלו.

כאשר משקיעים לבד, ישנם מספר פלטפורמות בהן ניתן לבצע את ההשקעות. לרוב מבצעים את המסחר באמצעות חברות ברוקראז’ או באמצעות הבנק, יש לבצע חקר שוק והשוואת מחירים. החברות האלו מרוויחות מהעמלות, לכן חשוב להתאים את העמלות לצורת המסחר בה אתם עומדים לנקוט. גם כאן יש השקעות מסוכנות יותר ופחות וישנם שיטות מסחר שונות, מומלץ מאוד ללמוד כיצד סוחרים בשוק ההון לפני שמתחילים לסחור מפני שהסיכון גבוהה וביצוע פעולות ללא הבנה עמוקה של הנעשה מסוכנת במיוחד.

השקעות בנכסים דיגיטליים

השקעות נוספות שניתן לבצע, הן השקעות בנכסים דיגיטליים. ישנם מספר דרכים להשקיע בנכס דיגיטאלי – מהשקעה בחנות מסחר דיגיטאלי ועד להשקעה באתר או אפליקציה. נסקור את הנכסים הדיגיטליים במאמר נפרד.

השקעות במיזמים

תמיכה הונית למאמצי נכסים רווחיים.
תמיכה הונית למאמצי נכסים רווחיים.

ניתן להשקיע כספים במיזמים בתחילת דרכם (שלב גיוס הכספים). כאמור מדובר בהשקעה בסיכון גבוה, הרי מרבית המיזמים לא צולחים. אך כאשר מיזם מצליח, אחוזי התשואה צפויים להיות גבוהים במיוחד.


צריך לדעת לקרוא את המספרים מאחורי המיזם, ללמוד בצורה מעמיקה את השוק ובכך לנסות להבין האם המיזם צפוי להצליח או לא. מי שרוצה לראות כיצד אמורים לנתח מיזם, מומלץ לו שיראה את התוכנית “הכרישים” המדגימה כיצד משקיעים בוחנים מיזמים בטרם הם משקיעים את כספם.

ניתן להשקיע במיזמים דרך אתרי אינטרנט, דרך חברות להשקעה במיזמים או דרך פגישה ישירה מול היזמים.

השקעות במטבעות זרים

ערכים של מטבעות נעים כל הזמן ומשתנים אחד כלפי השני בצמדים. הדולר מול השקל או השקל מול היורו וכו’. לדוגמה, הדולר יכול להתחזק מול היורו או להיפך.

השינויים נגרמים בגלל סיבות מאקרו כלכליות ולעיתים אף ניתן לחזות אותן. יחד עם זאת – חשוב להדגיש כי מדובר בסיכון גבוה והרבה אנשים איבדו כסף בעקבות השקעות מהסוג הזה. כמובן שאי אפשר לא להזכיר כי ישנם גם כאלו שעשו הון עתק ממסחר במט”ח (מטבעות חוץ), אך חשוב להבין שמדובר בסיכון וצריך ללמוד טוב טוב לפני.
למעשה, הרשות לניירות ערך סגרה כמות רבה של זירות מסחר במט”ח וכיום מאושרות למסחר במט”ח רק 6 זירות מסחר בישראל.

השקעות במט”ח מהוות את עיקר ההשקעות בעולם ושוק המט”ח הוא השוק הגדול בעולם. יש להבין כי ישנם כאלו הסוחרים במט”ח מעצם עבודתם, כמו למשל יבואנים ויצואנים שקונים במטבע אחד ומשלמים במטבע אחר. ישנם מספר שיטות כדי לגדר את הסיכון במצב זה אך לא זאת מטרת המאמר.

המסחר במט”ח דרך הברוקראז’ים הוא לרוב ממונף – כלומר משקיעים כמות קטנה של כסף והחברה נותנת אופציה להתייחס לכמות הכסף כרבה יותר, מינוף.
בסוף צריך רק להגיד האם לדעתנו המטבע ירד או יעלה ביחס למבע השני, אם הצלחנו והמטבע עלה מרוויחים 70% בלי קשר לגודל העלייה, מנגד – במידה וטעינו והמטבע ירד מפסידים 85% בלי קשר לגובה הירידה.

השקעות בנדל”ן

יזמות נכסים כדי למקסם את הצמיחה הפיננסית.
יזמות נכסים כדי למקסם את הצמיחה הפיננסית.

גם השקעות בנדל”ן ניתן לבצע בצורה פאסיבית או בצורה אקטיבית.

השקעה צורה פאסיבית נעשית באמצעות חברות יזמיות או חברות מיועדות, אלו לוקחות את הכספים שהופקדו בידם ע”י משקיעים ומבצעות פרוייקטים נדלניים. חשוב לבדוק טוב טוב את החברה ומומלץ לקחת חברה עם וותק. כמות ההונאות בשוק הזה גבוהה, הונאת פונזי נפוצה במיוחד.

השקעה אקטיבית נעשית ע”י המשקיע כאשר הוא מאתר נכס בעצמו, מבצע את הרכישה ולאחר מכן את המימוש. ישנם מספר דרכים להשקיע בנדל”ן, כל דרך בעלת סיכון משתנה ומכאן גם צפי הרווח. על המשקיע להבין מה סוג ההשקעה הנכון לו ולפעול בתחום עסקאות זה.

מעוניינים לדעת מה תחום ההשקעות הנכון עבורכם? לחצו כאן למעבר לשאלון משקיע.

היתרונות בהשקעה אקטיבית היא השליטה בעסקה, היכולת לצמצם סיכונים למינימום וכמובן חסכון בעמלות.
על מנת לבצע השקעה באופן עצמאי יש חשיבות גדולה מאוד ללמידת השוק, למידת יכולת ניתוח עסקאות וכמובן למידת הטכניקה והפרקטיקה של איך בפועל מבצעים עסקת נדל”ן.
כל זה נלמד כמובן בקורס השקעות נדל”ן.

קורס השקעות נדל”ן

הקורס השקעות בנדל”ן נבנה עבור אלו המעוניינים להשקיע בנדל”ן בצורה אקטיבית ויש ברשותם את ההון הדרוש על מנת להשקיע. ההון המינימאלי הנדרש הוא 150k למי שאין ברשותו דירה בבעלותו, ו250k למי שמדובר עבורו בדירה שניה ומעלה. חשוב להדגיש כי לא מדובר בהון היושב בעובר ושב אלא מדובר בהון הניתן לגייס מחוץ למשכנתא על הנכס הנקנה. ישנם דרכים רבות לגייס הון, גם למי שאין ברשותו את הכסף שוכב ומעלה אבק בעובר ושב בחשבון הבנק.

רוצים לדעת כיצד ניתן לגייס הון לא נזיל? לחצו כאן למעבר לכתבה על מימון לעסקאות נדל”ן!

קורס השקעות בנדל”ן הוא לא קורס תיאורטי, הוא קורס פרקטי. הקורס בהכרח מביא לרכישה של נדל”ן בפועל, מי שלא באמת מתכנן לבצע השקעה ולהשקיע בנדל”ן שיאתר במהלך הקורס – אין מקומו בקורס זה. מי שרק מעוניין במידע עם אופציה לרכישה אבל לא מוכן להתחייב מול עצמו על רכישה בפועל של נדל”ן במהלך הקורס – מתאים לו הקורס ביזמות נדל”ן.

למעבר למידע והסברים על למי מתאים הקורס ביזמות נדל”ן לחץ כאן
למעבר לכתבה המסבירה על הנלמד בקורס יזמות נדל”ן למתחילים לחץ כאן

את הקורס ניתן לעבור או בקבוצות קטנות של 4 אנשים או בצורה פרטנית מול יזם.

את הקורס מעבירים יזמים שמעבר לניסיונם העשיר בשטח יש להם ניסיון של ליוויים של עשרות משקיעים עם תוצאות מוכחות.

חשבו על כך: מי אתם חושבים שראוי להעביר קורס למשקיעי נדל”ן?

– אדם שיש לו את הידע התיאורטי בלבד?
– אדם שיש לו את הידע התיאורטי ובנוסף יש לו ניסיון פרקטי מוצלח?
– או שמא אתם מעדיפים אדם בעל ידע תיאורטי, ניסיון פרקטי מוכח ומוצלח וניסיון בהובלת עשרות משקיעים להצלחה?

שתפו אותנו מה דעתכם בתגובות.

חשוב להבין, הקורס הוא לא למטרת ביצוע עסקה ותו לא. מטרת הקורס היא כי בפעם הבאה בה תרצו להשקיע בנדל”ן, תהיו מסוגלים לבצע עסקה לבד! לכן חשוב להבין כי במהלך הקורס לא יורד נכס מהשמיים, זה לא תיווך, המשקיע צריך לפעול על מנת שפעם הבאה ידע להשקיע נכון. לכן הוא מקבל מאתנו את הכלים, ההכוונה, הגב והדחיפה. אך הוא מחויב לבצע את המטלות ושיעורי הבית על מנת שיגיע לתוצאות.

מניסיוננו, משקיעים (בעיקר בתחילת דרכם) צריכים שידחפו אותם בפועל לעבר ביצוע עסקה, אחרת הם עלולים למרוח את הזמן ולבסוף לא לבצע השקעה בפועל. לכן הקורס בנוי בצורה של דחיפה אקטיבית מצידנו, על מנת שנצליח לעמוד ביעדים ולהביא לכדי השקעה בפועל.

מסכם

נוף ההזדמנויות הפיננסיות התפתח מעט מאז יציאת “אבא עשיר אבא עני” לפני עשרים וארבע שנים. הרוב ממשיך לעמול למען ביטחון כלכלי, כמהים ליום שבו יוכלו להשתחרר ממעגל העבודה-להשתכרות. המהות הבלתי משתנה של הכסף נותרת ללא שינוי, ונמשכת ממקורו כאמצעי סחר חליפין.

תורתו של רוברט קיוסאקי מציעה גלגל הצלה מ”מירוץ העכברים” הזה, תוך שימת דגש על הערך של בריחה ממעגל המאמץ לכסף והפיכת הון לנכסים. הדיכוטומיה בין נכסים והתחייבויות מדגישה את עקרון הליבה: נכסים מטפחים עושר, בעוד שהתחייבויות מרוקנות משאבים. שקול נדל”ן, שבו אסטרטגיות השקעה יכולות להיות אקטיביות או פסיביות.

גישה אקטיבית, כמו הקורס המקיף להשקעות בנדל”ן, מעצימה אנשים לנווט בשווקי הנדל”ן במיומנות ולנצל הזדמנויות. בעוד שדרכים פסיביות כמו חברות יזמיות מנהלות השקעות, היתרונות המוחשיים של מעורבות פעילה כוללים בקרה, הפחתת סיכונים ועמלות מופחתות.

קורס זה מתעלה על ידע תיאורטי בלבד, מגשר על הפער בין תיאוריה לפרקטיקה, כאשר יזמים ותיקים מנחים את המשתתפים לקראת החלטות מושכלות. מהות ההתקדמות הפיננסית טמונה לא רק בחינוך, אלא גם בעשייה, וקורס ההשקעות בנדל”ן הוא מגדלור המנחה אנשים לקראת שליטה בגורלם הפיננסי.

אם את/ה חושב/ת שאת/ה מתאים לקורס השקעות בנדל”ן השאר/י פרטיך פה בהמשך ואנו ניצור עימך קשר בהקדם לשיחת יעוץ ובדיקת התאמה.

בהצלחה!

עולם המנטורים הישראלי.

 

שאלות נפוצות: קורס השקעות בנדל”ן

מהו קורס השקעות נדל”ן?

קורס השקעות נדל”ן הוא תכנית חינוכית שנועדה ללמד אנשים כיצד להשקיע ביעילות בנכסי נדל”ן. הקורס מכסה היבטים שונים של השקעות נדל”ן, לרבות ניתוח נכסים, מימון, משא ומתן וניהול נכסים.

למי מתאים קורס השקעות נדל”ן?

קורס השקעות נדל”ן מתאים ליחידים המעוניינים בהשקעה פעילה בנדל”ן ויש להם את ההון הדרוש להשקעה. הוא מיועד למי שרוצה ללמוד מיומנויות מעשיות לזיהוי, ניתוח ורכישת נכסי נדל”ן.

מה אלמד בקורס השקעות נדל”ן?

בקורס השקעות בנדל”ן תלמדו כיצד לנתח נכסים פוטנציאליים, להעריך מגמות בשוק, לנהל משא ומתן על עסקאות, להבטיח מימון ולנהל נכסים להשקעה. מטרת הקורס היא להקנות ידע תיאורטי וגם ניסיון מעשי.

מהן השקעות נדל”ן קטנות?

השקעות נדל”ן קטנות מתייחסות להשקעה בנכסים עם דרישת הון נמוכה יחסית. השקעות אלו יכולות לכלול רכישת נכסים למגורים או מסחריים, מימון המונים בנדל”ן או השתתפות בשותפויות בנדל”ן.

מהם היתרונות של השקעות נדל”ן קטנות?

השקעות נדל”ן קטנות מספקות הזדמנות להיכנס לשוק הנדל”ן עם התחייבות פיננסית נמוכה יותר. הם יכולים להציע הכנסה קבועה מדמי שכירות ופוטנציאל להעלאת ערך הנכס.

אילו סיכונים כרוכים בהשקעות נדל”ן קטנות?

כמו כל השקעה, ישנם סיכונים הכרוכים בהשקעות קטנות בנדל”ן, לרבות תנודות בערך הנכס, ירידה בשווקים וקשיים פוטנציאליים במציאת שוכרים.

מהו קורס השקעות במניות?

קורס השקעות במניות הוא תוכנית חינוכית המלמדת אנשים כיצד להשקיע בבורסה. הקורס מכסה נושאים כמו הבנת מניות, ניתוח שוק, אסטרטגיות השקעה וניהול סיכונים.

מה עלי לקחת בחשבון בבחירת קורס השקעות במניות?

כשאתם בוחרים קורס השקעות במניות, קחו בחשבון את המוניטין והמומחיות של המדריכים, תוכן הקורס, האם הוא תואם את רמת המיומנות שלכם והאם הוא מכסה את ההיבטים הספציפיים של השקעות במניות שאתם מעוניינים בהן.

מהן השקעות נדל”ן?

השקעות נדל”ן כרוכות ברכישה, בעלות וניהול של נכסים לצורך הפקת הכנסות משכירות, שבח הון או שניהם. נכסים אלה יכולים לכלול בתי מגורים, מבנים מסחריים וקרקעות.

איך עובדות השקעות נדל”ן?

השקעות נדל”ן פועלות על ידי רכישת נכסים שיש להם פוטנציאל לייצר הכנסות משכירות או לעלות בערכם לאורך זמן. משקיעים יכולים להרוויח הכנסה מדמי שכירות המשולמים על ידי השוכרים ויכולים גם ליהנות מהשבחת ערך הנכס.

איך אני יכול להתחיל עם השקעות נדל”ן?

כדי להתחיל עם השקעות נדל”ן, אתה יכול לחקור סוגים שונים של נכסים, ללמוד את שוק הנדל”ן המקומי, לשקול את יעדי ההשקעה שלך ולבחון אפשרויות מימון. למידה על ניתוח נכסים והבנת מגמות בשוק חיוני לפני קבלת החלטות השקעה. שקול לבקש הדרכה ממשקיעים מנוסים או אנשי מקצוע בענף הנדל”ן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אוהבים לקרוא על תחום הנדלן, השאירו פרטים והירשמו לקבלת עדכונים

עוד נושאים בתחום הנדל״ן:

אתם כמעט שם... מלאו פרטים ותועברו אל השאלון ב YOU TEST
50%

חשוב למלא את כל הפרטים במדוייק על מנת לקבל את התוצאות

Call Now Button