לפני שבוחרים בעל מקצוע לביצוע העבודה - מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר על מנת להבין את סדר הגודל של המחיר הראלי
חשוב לחלק את התשלום עם בעל המקצוע לחלקים לפי קצב ההתקדמות - ככה תשמרו על האינטרס המשותף שהעבודה תתבצע.
התקשרו כבר היום ובידקו האם גם אתם יכולים לחלץ הון כנגד הנכס שברשותכם
הידעת: אם הנך בעל נכס ומעל גיל 60 תוכל לחלץ הון עצמי כנגד הנכס שלך ללא החזר חודשי בכלל!
אין לך הון עצמי? התקשר וגלה כיצד גם אתה יכול כבר היום להתחיל להשקיע בנדל"ן
לפני ביצוע עסקה - חייבים להתייעץ עם שמאי מקרקעין.
לא רוצים לקחת משכנתא? הצטרפו אלינו להשקעה באחד הפרויקטים שלנו!

אודות איציק חיקי

איציק חיקי הוא מנכ”ל בעל עשרות שנים של ניסיון בארגונים וחברות מובילים בשוק הישראלי. איציק מומחה לבניית מערכות עבודה ולגרימת עמידה ביעדים. הניסיון העסקי שלו תמך בעשרות ומאות עובדים ושיפר את התפקוד והביצועים שלהם באותם עסקים.

 איציק רגיל למתחמי עבודה עם ניהול יחידות רווח והפסד לרבות עבודה עם תקציבים, דוחות תזרימיים ודוחות רווח והפסד.

בנוסף, איציק חי ונושם את עולם המכירות, ניהול מכירות ותהליכי מכירות, ביצוע אימון מכירות והדרכת מכירות בארגונים רבים במשק הישראלי – ויש לו תוצאות משמעותיות בתחום.

איציק הוביל פרויקטים רבים הכוללים ניהול שיווק במדיה הדיגיטלית.

איציק חיקי הוא דמות ידועה בהמון חברות גדולות בישראל, והוא אכן הוביל מחלקות שלמות להצלחה גדולה.

יזמי נדל"ן אחראים ליצירת נכסים חדשים, מתכנון ועד בנייה.

חלק נבחר מהתפקידים שביצע:

  • ממקימי מערך המכירות בחברת YES
  • הקמת מוקד המכירות הראשון בחברת YES.
  • ליווי בהקמת מוקד המכירות הראשון בבנק דיסקונט (מוקד שמכר הלוואות).
  • מנהל המכירות בשח”ל.
  • מנהל שירות ארצי שלמה סיקסט.
  • ליווי כל מערכי השירות הטלפוני והפרונטאלי של חב’ סלקום.
  • סמנכ”ל מכירות בחברת USAGC.
  • ליווי מערך הסניפים בבנק לאומי.
    ליווי עסקי של חטיבת הלקוחות בכאל.
  • סמנכ”ל מכירות ופיתוח עסקי בבית ספר בישולים
  • מנכ”ל רשת מלונות צביאלי, רשת מלונות בתל אביב.
  • מנכ”ל מכללת מגמות.

הישיגים נבחרים:

  • הגדלת מחזור המכירות בארגון בלמעלה מ40% כתוצאה מבנייה מחדש של מחלקת המכירות וההזמנות, שינוי שיטות העבודה ותהליכי מדידה ובקרה.
  • הקמת מערכת BI ומתן מענה לצרכים התפעוליים בבתי מלון, החל משלב האפיון, בנייה והפעלה. מערכת שחסכה למעלה מ 10% מסך הוצאות התפעול במלונות.
  • הקמת מערך מכירות טלפוני מאפס בארגון מוביל והבאתו למכירות של כ40% מסך המכירות בארגון תוך כארבעה חודשים.
  • שינוי מבנה ארגוני בארגון מכירות בינלאומי דבר שהגדיל את מחזור המכירות של הארגון ב 400% תוך שנתיים.

תחומי פעילות מרכזיים לשיפור ביצועים:

  • ליווי הארגון בשיפור עסקי רוחבי.
  • בניית מערכי/מוקדי מכירות ושירות.
  • שיפור ביצועים במערכי מכירות ושירות.
  • שיפור ביצועים במוקדי מכירות ושירות.
  • שיפור מיומנויות ניהול.
  • בניית מדדי הצלחה ושיטות בקרה.
  • בניית מערך תגמול ובונוסים למנהלים ולנציגי שרות/מכירה.
  • בנייה ותיקוף נהלי עבודה.
  • הבניית תהליכי עבודה.
  • ליווי מנהלים בארגון לרבות מנכ”ל וסמנכ”לים.
  • בניית מערך שיווק דיגיטאלי לרבות אתר ממיר.
אתם כמעט שם... מלאו פרטים ותועברו אל השאלון ב YOU TEST
50%

חשוב למלא את כל הפרטים במדוייק על מנת לקבל את התוצאות

Call Now Button